Pomoc

1. Rejestracja

Dostęp do lecji otrzymasz po rejestracji na platformie GOZedu. Aby zarejestrować się na platformie należy wypełnić formularz znajdujący się tutaj.

Po wypełnieniu formularza rejestracji daj chwilkę administratorowi, żeby zweryfikował Twoje dane. O aktywacji konta powiadomimy Cię w osobnej wiadomości e-mail. Otrzymasz komunikat:


2. Pierwsze logowanie 

Pierwsze logowanie należy wykonać klikając odnośnik w wiadomości e-mail:
Kliknij, aby ustawić hasło.

W tym kroku możesz ustawić swoje hasło do platformy. 


3. Dostępne lekcje 

Po dwukrotnym wpisaniu hasła, zostaniesz przeniesiony/a do zakładki "Moje lekcje". 
Znajdziesz tam aktualnie dostępne lekcje. 


4. Udostępnianie linku do lekcji uczniom 

Aby udostępnić link uczniom kliknij odnośnik "link do lekcji" znajdujący się obok wybranej lekcji. Unikalny link dla ucznia skopiuje się automatycznie do schowka. Następnie wklej go do aplikacji Teams w pole czatu, w pole wiadomości do swojej klasy lub do wiadomości wysyłanej do swojej klasy dziennikiem elektronicznym.

Po kliknięciu tego linku uczniowi w przeglądarce wyświetli się początek lekcji. 

Uczeń będzie musiał podać swoje imię i nazwisko, następnie klikając przycisk "Rozpocznij" zacznie swoją lekcję.
Imię i nazwisko ucznia zostanie zapisane jedynie dla administratora platformy i dla samego ucznia w celu wygenerowania certyfikatu po zakończeniu lekcji.


5. Odtwarzanie lekcji na swoim urządzeniu

Każdą lekcję możesz także wyświetlić na swoim urządzeniu, udostępniając następnie ekran uczniom. 

Aby to zrobić, kliknij czarny przycisk "Rozpocznij" znajdujący się obok każdej lekcji.